Ako zvýšiť organickú návštevnosť z 0 na 2 500 denne?

Zvyšovanie návštevnosti a počtu konverzií z výsledkov vyhľadávania je jednou z hlavných špecializácií marketingovej agentúry TEXTO. Vždy máme radosť, keď sa nám naskytne príležitosť pracovať na zaujímavých klientoch, kde sa nám podarí presiahnuť stanovené ciele. Ako sme dosiahli zvýšenie návštevnosti z Google o stovky percent?

O klientovi

Magazín o výžive MojaVýživa.sk sa špecializuje na zdravé stravovanie a zdravú výživu. Denne prináša aktualizované články o superpotravinách, chudnutí,detoxikácii, ale aj zdravé recepty. Cieľom klienta je ukázať, že zdravá výživa je základom vášho zdravia i chudnutia.

O digitálnej agentúre TEXTO

TEXTO je online marketingová agentúra. Firmu tvoria skúsení copywriteri, graficia marketéri, ktorí dokážu prirodzenou formou propagovať vaše produkty a služby tak, aby sa výsledok odzrkadlil nielen na zvýšenej návštevnosti a spokojnom publiku, ale aj na zvýšených obratoch.

Ako zvýšiť organickú návštevnosť z Google?

Spolupráca s magazínom začala v polovici augusta 2015 a jej hlavným cieľom bolo zvýšiť návštevnosť z Google. V tej dobe magazín len začínal. Organická návštevnosť bola nízka a za posledné mesiace sa nezvyšovala.
Navrhli sme kombináciu 2 hlavných služieb– linkbuilding a tvorbu nového unikátneho obsahu. Výsledky prichádzali postupne a už po 6 mesiacoch sme sa dostali na približne 500 ľudí za deň.
Dnes, po vytvorení 340 unikátnych článkov a viac než 100 praktických podstránok môžeme povedať, že nás cieľ zvýšiť návštevnosť sa podaril. Organická návštevnosť predstavuje 2 400 až 2 700 ľudí za deň (cieľ = 1 250) a s klientom pokračujeme v dlhodobo nastolenej stratégií.
Pýtate sa ako zvýšiť návštevnosť webu? Základom je mať dobrý obsah, pridať k tomu štipku kvalitných spätných odkazov, starať sa o technickú stránku webu a neprestávať pracovať!

You may also like...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *